gör det igen

efter gårdagens långa och jobbiga (!) springtur blev både jag & J helt slut. det slutade med att han sov över här även inatt. inget jag klagar på i alla fall. finns inget mysigare.

han drog härifrån strax innan tio och jag drog ner på stan då. skulle in på Hembagarns för att köpa lite gott fikabröd eftersom det är mammas födelsedag idag. GRATTIS TILL HENNE! ♥ sagt och gjort, jag gick in på Hembagarns där personalen är otrevlig men fikabrödet är desto trevligare. efter det drog jag hem till lovisa. sedan gick vi ut och gick en långpromenad. grymt skönt trots träningsvärken från gårdagen.

sedan kolla vi på Madagaskar 2 tillsammans med lillebror när vi kom hem. vid två drog jag till gymet. körde styrka i 40 minuter sedan drog jag hem igen. har inte gjort något vettigt sen dess. dags att hoppa in i duschen nu tycker jag, sedan blir det god mat och fika med familjen. vi ska fira mamma på fredag också, men i alla fall :)

/e




Kommentarer
Postat av: jonatan

vem är det där då ? :) <3

2009-04-08 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0