can't help it

började dagen med att i över 80 minuter sitta och skriva en uppsats (engelska nationella). det gick helt okej tror jag faktiskt, kändes iaf som de :) efter att jag var klar gick jag till gruvan eftersom alla andra i min klass var på friskhuset. istället för att vara med på den sista lektionen stod jag i kiosken. gick bra. senare kom lovisa och kajsa, då fick jag sluta och så drog vi ner på stan. myspys var det, solen sken och alla var glada!

ikväll ska jag umgås med tjejerna, ska bli riktigt trevligt. men nu ska jag fräscha till mig lite och sedan ska jag käka.
/e'


Kommentarer
Postat av: johanna

sv - Jo visst är det Kajsa Ragnar! ;) Känner du henne?

2009-04-18 @ 16:15:07
URL: http://myprecious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0